Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Wto 20:37, 16 Lis 2010 |
 |
Nie za bardzo interesowałem się spacerem, grafiką 3D i 2D TYLKO SKRYPTAMI.Co potrafię? :
-robić proste(przynieś,zabij) i skomplikowane dialogi(dziesiątki opcji dialogowych,rozmaite warunki np.est jest aktywny od godziny... do godziny...,postać nas gdzieś zabiera,postać nas atakuje i to my decydujemy czy jej wybaczyć itp.)
-robić NPC
-robić broń,przedmioty
I to tyle  |
|
|
|
 |
|
 |
Savorin
Administrator

Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 151 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:41, 16 Lis 2010 |
 |
Aha. To zrób nam jakąś postać. Zobaczymy czy jesteś taki dobry |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Wto 20:44, 16 Lis 2010 |
 |
jakąś może dokładniej (i tylko postać czy też z dialogami?) |
|
|
|
 |
Nest0r171
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:45, 16 Lis 2010 |
 |
@up Sorki zapomniałem się lognąć
@edit Zapomniałem napisać ,że moduje głownie g2 ale w g1 daję rade |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nest0r171 dnia Wto 20:48, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Savorin
Administrator

Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 151 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:56, 16 Lis 2010 |
 |
Aha. Tylko postać, to już zalezy od ciebie jaką zrobisz, mi to obojętne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nest0r171
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:39, 16 Lis 2010 |
 |
Jak tylko postać to masz :
instance SLD_888_Cedrik (Npc_Default) // Postać stworzył Nest0r171
{
// ------ NSC ------
name = "Cedrik";
guild = GIL_PAL;
id = 888;
voice = 5;
flags = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 3); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD
// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, Itmw_Addon_Kosa);
CreateInvItems (self, itri_prot_fire_01, 1);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_PAL_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 70); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_888;
};
FUNC VOID Rtn_Start_888 ()
{
TA_Stand_Eating (07,00,21,00,"NW_FARM1_CONNECT_CITY");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,07,00,"NW_FARM1_CONNECT_CITY");
}; |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nest0r171
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:39, 16 Lis 2010 |
 |
Postać do g2 jak coś.Mogę zrobić do g1 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nest0r171
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:40, 16 Lis 2010 |
 |
Chyba jakiś Cedrik był w g2 ale nie jestem pewien |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Savorin
Administrator

Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 151 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:43, 16 Lis 2010 |
 |
Aha. Chodziło mi o skrypt postaci do Gothic'a 1 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nest0r171
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:47, 16 Lis 2010 |
 |
To masz :
instance STT_988_Mietek (Npc_Default)
{
//Made by Nest0r171
//----------Info ogolne----------
name = "Mietek";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_STT;
level = 15;
voice = 1;
id = 988;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 120;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 120;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 100;
attribute[ATR_MANA] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 500;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 500;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 0,"Hum_Head_Psionic",107, 1,STT_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,2);
//----------Umiejetnasci----------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,70);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,70);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,50);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Mace_04);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Long_03);
CreateInvItems (self,ItFo_wineberrys_01,2);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Ranged;
daily_routine = Rtn_start_988;
//Made by Nest0r171
};
FUNC VOID Rtn_start_988 ()
{
}; |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nest0r171
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:47, 16 Lis 2010 |
 |
jakaś moja taka stara  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Savorin
Administrator

Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 151 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:48, 16 Lis 2010 |
 |
Aha. hymm.... xd |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nest0r171
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:49, 16 Lis 2010 |
 |
co? xD |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Savorin
Administrator

Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 151 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:53, 16 Lis 2010 |
 |
Nic. Dostałeś wiadomosć na You Tube ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Nest0r171
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:58, 16 Lis 2010 |
 |
taaa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|